You

Orkade inte åka för att ta ett glas efter jobbet igår. Var trött och ville inte stressa. Istället åkte jag hem, åt, tränade  och sen tog jag bilen till Danne som var hemma från Sthlm över helgen. Hans föräldrar bor ju ute i ingenmansland, så det känns lite knepigt att ta sig dit, haha. Slapp, mysig fredag. 
 
Idag har jag åkt hit & dit för ärenden, men nu är jag hemma och låter tiden ticka. Kl.16-17.00 ska jag vara hos Dane med fölket. Solen skiner och det vankas storslaget partaj. Woooh. Ha en fin lördag. Häj
 
Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0