fall

Sommarmånaderna 2013 har varit riktigt bra, o vädret höll sig fantastiskt tills för en vecka sen. Men tyvärr är jag lite trött på shorts, svett & jordgubbar vid det här laget. 


Jag har alltid känt mer för höst/vinter och när vi kliver in i augusti så vill jag bara snabbspola fram till 1:a oktober. Idag, när jag gick till affären, kände jag den här typiska, något kalla, höstvinden svepa runt och fick en stark längtan. Vill så gärna ha mörkare morgnar, löv på marken och clementiner. Eller heter det "satsumas"?. Mysigt. 


Dessutom vill jag få klä mig i pälsvästar, lager på lager & mixa alla nyanser av grått. Höst. NU!

 

(Dessa bilder är tagna 16e september, 2011. Höstvädret när det var som bäst & en fin dag som spenderades med Irina och vår älskade, saknade Robert.)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0