find out for yourself

"jj", den svenska elektroniska duon, har så många underbara låtar. Förra vintern var första gången jag lyssnade på deras verk, och med tanke på vad som hände i november förra året fick låtarna "Let Go", "My Life" och "Things Will Never Be The Same Again" verkligen ett grepp om hjärtat. Nu hittade jag deras låt "Beautiful Life" (som jag tror släpptes i maj) och är helt förälskad! 
Vackert som in i helvete.

"the shit we do, most doers never done
and when we do we're higher than the sun
so tell him he's dreaming, gate's closed
baby let's go, we're leaving"

 
jj - Beautiful Life   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0