V A L B O R G

Det blir alltid som bäst när saker sker spontant.
 
Jag hade inte lagt så stor vikt på Valborg i år eftersom att jag jobbade igår, ska jobba idag och inte hittar skälet till att fira? Men något socialt ville man väl göra, så jag åkte ner på stan vid 17.30 och satt på Mörners tillsammans med Muffe, Sofia & Sofie, där vi åt kycklingsallad och drack vin/cider. När klockan tickade mot 22-tiden och Hanna slutade jobbet gick vi alla till Ågatan istället där Muffe tyckte att det var dags att styra kvällen i rätt riktning. "In med shotsen bare!". Så där satt vi och trivdes ett tag innan jag stack till Harrys/Sliver och träffade R och hans entourage. Fin, spontan och härlig kväll. Nu ska jag försöka piggna till, ta en dusch och åka till jobbet!
Hääj

Kvällens klädsel

Mörners


Fick med en bild på mig och min fina mami innan jag åkte.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0