Tiger, shut up and take my money

Läste precis i mitt horoshop (he he) att jag borde köra på en mindre "out there" klädstil i sommar, vilket passar perfekt eftersom det är just vad jag tänkt - att tona ner. Jag är redan förälskad i less is more-konceptet när det gäller färg på kläderna. Somliga tycker det är trist, men jag tycker det är toppen. Nu i sommar är det verkligen EN färg att rikta in sig på och istället styla med smycken. Helsvart är standard för mig, men helvitt är det fräschaste du kan ha på dig just nu.

Har letat överallt på stan, men jag hittar inte dom perfekta byxorna. Nu fann jag THE perfect outfit från Tiger of Sweden. HUR FRÄSCHT? Armband, ringar & ett par svarta pumps till detta and voilà!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0