I feel the need.. . the need for speed

Perfect day for flying. Pappa och jag skulle ta en flygtur i Safiren runt stan och jag bjöd med Sanna den här gången. Vi rundade Linköping och flög mot Motala för att göra en flyby på deras fält (man flyger ner några meter över marken utan att landa och sen drar man på upp mot luften igen). Vi chockade även Sanna med att göra en dykning med nosen för att sen stiga snabbt upp igen så att G-kraften gör att du inte äns kan lyfta armarna. Kittlar som fan i magen. Världens härligaste känsla!

Idag är Oskar hemma, så runt 17-snåret ska vi till Kubbs för att påbörja kvällen. Hääj
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0