The Great Gatsby

Det är årets hittills varmaste dag idag(?) och jag har suttit fast på jobbet mellan de bästa timmarna 10.30-14.30. Gick en snabb-SNABB-sväng på stan på vägen hem i jakt efter nåt somrigt & snyggt att ha på mig när jag firar Lisa på lördag, men det var a waste of time. Hittade ingenting. 

Nu ska jag slänga mig på gröngräset, bläddra i Sofis Mode och tagga (som FAN) inför kvällen. Den eviga väntan är över. Fröken Bergström och jag ska på bio och se The Great Gatsby. Har väntat i ungifär ett år på den här nu, alltså sen jag upptäckte att den skulle gå upp på vita duken. Så.. . Årets film är äntligen här! 

Jag vill ju säga att jag VET att det här är en fantastisk film - förväntningarna är SKYHÖGA. Snälla, snälla, snälla låt det här bli en femma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0