Grey, vad har du gjort med mig?

Fifty Shades of Grey. "Nu är det fan dags", tänkte jag igår och slog upp boken som jag lånat. Den enorma nyfikenhetsvåg som legat över mig så länge var tvungen att tona ner sig lite. Jag har självklart undrat hur "extrem" och beroendeframkallande den här erotiska romanen egentligen kan vara, och nu efter att ha sträckläst halva boken så måste jag säga att, OKEJ, jag blev ju helt jälva fast. Sjukt bra, är den. Tjäna, vad man känner igen sig. Alltså. .. i hur huvudkaraktären tänker, haha. Hon är helt underbar!

Det var svårt att inse att jag var tvungen att sova, lägga ifrån mig boken och vända mig bort från den i sängen. Så det var upp imorse, åka till jobbet, va där ett par timmar och nu hem och LÄSA LÄSA LÄSA!


Kommentarer
Aida

Fan, jag måste med läsa den där då!

Svar: Det vore bäst så
Sophie Alice Elizabeth

2013-05-15 @ 20:50:34
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0