jag ÄR bitter

Det är definitivt en bloggtorka här nu. Har ingen lust. Mitt humör har nått en ovanligt bitter nivå och jag är säker på att vädret ligger bakom. Jag hittar inte förmågan att vara positiv när det är grått o blött ute. Standard för Sveriges sommarväder. Snälla, ge mig sol.
Är irriterad över att det bara är maj månad också. Vill spola fram till 12/7 så jag får veta vart jag ska ta vägen i höst. Suck för denna väntan.
 
Ikväll blir det fika & biomys med J'n'J från jobbet (Johanna och Jessica).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0