Every day is a good day if you run

Har varit ledig idag. Tog sovmorgon (som behövdes) o efter frukosten drog jag på mig löpardojorna och sprang spåret för första gången den här våren. Otroligt att jag tog mig runt hela slingan! Brukar alltid vara trögstartat vid första löpet. Klapp på axeln. Träffade en nygaddad Lindale på stan efter och drack en islatte i solen. Vi båda gick och sukta i butikerna sen men jag känner att det får fasen vara nog med shoppandet innan nästa lön (15e). 
Nu är jag hemma. Ska käka/vila innan jag åker till Sanna vid 20.00.

Imorgon blir det Sthlm (blev ju inget förra helgen).
På lördag kommer Oskar hem och då blir det fääst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0