can we go back

Nej, det är väl inte så stor överraskning att jag är trött idag. Har sovit små utspridda stunder under hela söndagen här eftersom jag inte somnade förens 6.00 imorse. Men kul har jag haft! 
 
Vi var ett tiotal hemma hos Kubbs som trivdes med drinkar, snack & hockey i bakgrunden (jag var totalt ointresserad av vad som hände på TVn). Någon gång under kvällen hoppade vi in i taxis som tog oss till stan där vi dansade vidare på bl.a Sliver. Runt 01.30 gick jag och mötte upp R och hans grabbar på Mörners och vi avslutade med en drink på Pitchers. Trevligt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0