9:33

Det är FREDAAAG och veckans sista jobbdag. Jag ligger och njuter av att lyssna på Alex & Sigges nya podcast-avsnitt, numero femtio! (Hoppas verkligen att de kör minst lika många avsnitt till).

Ska bara jobba 12-15.00 idag, så jag kan väl stå ut med det fast att jag hellre vill lägga mig i en solstol på gräsmattan och få D-vitamin inpressad i huden. Det blir en lättare version av after work senare med Oskar & Andreas. Vi flyttade festandet från ikväll till imorgon istället, så imorgon blir det härj. 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0