white'em up

Min far kom hem för 2 dagar sen. Han har jobbat 3 veckor i USA & med sig hade han min beställda tandblekning.  Sen jag tog bort min tandställning har jag i princip hatat färgen på mina tänder och nu tänkte jag ändra på det. Crest 3D White - Whitestripes. Har hört bra recensioner om detta och att det verkligen ska ge resultat. Det är "stripes" som klistras fast på tänderna 30 minuter/dagen och repeteras under 20 dagars tid. Nu är jag på dag 2 och ser fasiken ett litet vitt sken redan. JAJ. Såå om 18 dagar återkommer jag med det här ämnet och så får vi se före & efterbilderna. Spännande.

Pris: (USA) 450kr, (Sverige) Hittar mellan 600-800kr.
Häj



 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0