trailer

Mår vidrigt. Vaknade tidigt imorse och kunde inte svälja för jag hade så ont i halsen. Nu känner jag mig som ett litet sjukt barn som vill ha någon som tar hand om mig. Vill inte vara sjuk, speciellt inte imorgon. Då är det ju fredag och jag ska ha kul. Kräver av mig själv att vara frisk imorgon. Punkt! Btw, är det skärtorsdag idag? Isf kan påsktiggarna glömma att jag öppnar dörren o skänker godis idag. Soffan är mitt allt.

Nu ska jag ha Game of Thrones-marathon av säsong 2 eftersom nya säsongen har premiär om 3 dagar. Gillar förövrigt att Daft Punks soundtrack till Tron Legacy finns på trailern till GoT.
Snörvel'o häj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0