perfect replacement

Gick till O'learys tillsammans med Sofia & Cornelia igår. Satte oss där och tog ett par drinkar innan vår käre bartender-vän slutade jobbet. Runt 21.30 gick vi fyra + två arbetskamrater till Muffe hem till henne, fortsatte förfestandet där och hamnade på krogen till slut. Det var evigheter sen jag var på Platå, så vi var väl där till stängning vid 3. Skulle ju ta min äckel-buss hem kl.03.20, så jag och massor människor står där men ingen buss kommer.. .ever! JAHA? Fick helt enkelt hoppa in i en taxi. Woligt. 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0