2013 - movie year

Jag har redan förutspått att 2013 ska bli ett bra filmår. 

Kommande filmer:
Evil Dead -
 Remake på originalet från 1981. Skräck som lär vara vidrig men bra. 
The Great Gatsby - ÅH vad jag längtar. Leonardo DiCaprio som Gatsby, can't get any better.
The Lone Ranger - Pirates-regissören gör ännu en film med Johnny Depp. 
World War Z - Zombiefilm med Brad Pitt.. . ja det är väl mest det hela jag vet som gör den sevärd.
Nympomaniac - Man måste helt enkelt se Lars von Triers filmer.. . Hur psych man än blir av dom.
The Bling Ring - Baserad på verkliga händelser om ungdomar som rånar kändisars hus. Emma Watsons senaste film. 
Man of Steel - Jag har aldrig gillat Superman, men eftersom Batman-regissören Christopher Nolan har varit delaktig som writer & alla andra filmer om Superman varit totalt värdelösa, borde den här kunna bli bra.
Carrie - Stephen Kings 'Carrie' blir film igen. 
The Hunger Games: Catching Fire - Andra filmen av tre. WOOT!
The Hobbit, part 2: The Desolation of Smaug - Yes, yes and YES.

Förmodligen årets bästa?
Sin City 2: A Dame to Kill for
- OMG, Robert Rodriguez gör en andra Sin City. Är så kär i första filmen att jag nästan ville gråta av lycka när jag hörde att den här skulle komma. Bruce Willis och Mickey Rourke är tillbaka som Hartigan och Marv medans Joseph Gordon-Lewitt träder fram för första gången i filmerna.
 




Kommentarer
Aida

"Despicable me 2" också!

Svar: Haha, småpotatis-film ;)
Sophie Alice Elizabeth

2013-03-25 @ 16:03:27
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0