unite

Blir ingen utgång ikväll pga jobb, men vi härjade ju lite hos Linus & Sofia i onsdags så det täcker festandet för ett tag. Imorgon jobbar jag förmiddagen och sen blir det 25 års-firande ute hos Bella i Ekängen. Blir nog mysigt men rätt lugnt för min del. Nu ska jag hålla mig stabil fram till Midsommar. 

Igår (nationaldagen) firade mina fina föräldrar 21 år som gifta, så grattis till dom! 
Nu ska jag sola, läsa tidning & lyssna på senaste avsnittet av favorit-poddarna, Alex & Sigge. Häj
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0