mid of the summer

Fantatiskt fint att få vakna upp här hemma. Själv, i behagligt läge, på midsommarfton.
 
Igår kväll tog jag 1 1/2 timmes promenad runt ån med Aida. Kom hem kl. 20.30 och fortsatte träningen i form av yoga & pilates. Vid 22-tiden däckade jag i sängen medans Batman Begins rullade i bakgrunden. 
 
Midsommarafton idag, som sagt. Ska snart packa en väska och dra mig mot Malmslätt. Alla där hemma är bortresta så jag tänkte fixa mig där eftersom jag ändå måste hämta bilen där sen. Ska hämta Dane & Johan innan vi far till Linus o firar denna afton tillsammans med fölket. God mat, lekar & härliga drycker väntar oss. Hoppas på en fin dag/kväll.
Glad midsommar på er.
 
Solen skiner än så länge.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0