little words

Igår satt vi ett stort gäng nere vid ån- trivdes & drack lite gott. Till slut var vi fyra stycken kvar som var sugna på att gå ut, så vi gick till Platens där fler vänner befann sig. Äntligen hann man med lite dans på krogen. Härlig kväll :) 
 
Idag kom äntligen min klänning från Nelly som jag tänkte ha på midsommar. Wuhu! Otroligt fin, men den är tyvärr FÖR lång fast att jag tog XS, så den måste sys upp lite. (Det svarta fram på klänningen är en lapp - alltså den ska inte vara där, hääh). 
 


Tidig bild från kvällen på Andreas, Oskar & Carro


Ikväll står jobb på mitt schema.
 
 
 
 


Kommentarer
My

Vilken fin klänning!!! :)

2013-06-13 @ 20:14:50
Cina

Mycket vacker :-) Kram..

2013-06-13 @ 21:57:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0