känslan av sommaren

Nedräkning till flytt - 9 dagar. Nedräkning till midsommar - 10 dagar. 

Klev ur sängen och direkt i löparskorna. Ett fantastiskt sätt att börja dagen på- en springtur i skogen.
I brevlådan fann jag ett vykort från Alex och hans San Sebastian. Dansaren är på väg hem därifrån. Nästa vecka får jag se honom.
Jag saknar Spanien. Besökte Malaga-omådet varje sommar under min uppväxt, så jag spelar nästan för mycket av "nuevo flamenco"-genret nu, bl.a av Armik. 

En träff med Beatrice ikväll låter inte fel. Äta bär och skratta tills magen gör ont.

Grattis till Oskar som fyller 25 år idag.





Grattis Oskar!
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0