fantastiskt start på veckan?

Gårdagen började jävligt segt med att jag nästan skar av fingrarna i samband med att jag skulle äta en bit tacopaj. Det forsade blod, jag fick panik och gick runt i huset o var helt vilse. Ringde efter någon som kunde komma hem och sen svartnade det för ögonen (tålig och sååå). Blev besök på vårdcentralen och fick en remiss till hand&plastik på sjukhuset för att se så ingen sena var av. Nu är jag okej!
 
Efter allt elände så fick jag iaf tag på en lägenhet på kvällen som jag ska hyra över sommaren, så flyttar in den 20/6. Riktigt fräsch, nyrenoverad etta på 40kvm mitt i stan. Där kommer jag trivas i två månader!

Mina skadade fingrar

Här håller jag till i sommar, fräscht och så på femte våningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0