båt & fiske

Gick o la mig klockan 03.00 inatt - en väldigt dålig idé när alarmet var ställt på 06.00. Föräldrarna kom och hämtade mig tidigt eftersom vi skulle sticka ut med båten o fiska, så hela morgonen/förmiddagen har jag suttit i en liten båt och njutit. Låg mest och sov eller solade medans mitt spö låg bredvid, halvvägs ner i sjön, haha. En härlig början på dagen. 

Klockan är snart 15.00 och jag har just sprungit spåret och är tillbaka i lägenheten nu. Ska träffa Sanna vid 17.00, så nu blir det lunch framför Sex and the City. Häj
 
Pictures from today (btw: Ducks... ducks everywhere)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0