sun of a sunday

Mamma hämtade upp mig i bilen på förmiddagen, så har spenderat hela dagen ute i Malmslätt hos föräldrarna. Det första jag gjorde var att dra på mig löparskorna och ge mig ut i spåret där solen brände på skapligt. Efteråt intog mitt svettiga jag solstolen o lät Alex & Sigges podcast flöda i lurarna. Slog på stort och bakade vinbärsmuffins också - wunderbaar.
Nu är jag tillbaka i stan o tänkte se på The Shining! 

Körde radio-mode på Spotify där den ljuvligaste låten dök upp som även har en musikvideo som får mig att rysa. Videon är en uppföljare till deras andra musikvido "Midnight City".
(Märker att jag dras till fransmän inom det elektroniska genret).

M83 - Reunion



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0