one of those fantastic memories

Ett av mina bästa minnen är verkligen ifrån den dagen då jag såg Justin Timberlake i Globen 19/6 2007. Jag, My & Irina var 15-16 år och löjligt kära i J.T och hans musik, framför allt eftersom vi hade kört koreografi till varenda låt på albumet. Fick ett ryck och beställde musik-DVDn nu så att jag kan glo på hans Futuresex, Lovesounds-show när jag vill. 

Här är de bästa numren han körde, enligt mig. Det första klippet med låten 'Chop Me Up' är oförglömligt för min del då jag skrek sönder halsen när jag upptäckte att Timbaland kom upp på scen. Legendariskt. Favoritlåten på albumet var introt, Futuresex Lovesound, så även när den spelades trodde jag att mitt hjärtat skulle stanna.

Fan, vilket bra år 2007 var. Då var jag & alla 15åringar förälskade i Justin Timberlake, men idag vill alla 15åringar ha sex med Justin Bieber. Suck.

Chop Me Up 


Introt: Futuresex Lovesound



What Goes Around ... Comes Around


SexyBack


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0