monday

Går omkring och är trött, hela dagarna. Småsaker kan verkligen sätta vardagens balans i rubbning, och jag skulle egentligen bara behöva åka på en veckas semester. Förutom skitsakerna som gnager i mig just nu, så är jag är väldigt nervös inför 12 juli. Antagningsbeskeden inför hösten.. . Jag har ingen aning om hur det kommer gå men min magkänsla anar en besvikelse. Men om det blir tvärtom då? Ska jag iväg igen i höst då? Jag älskar Linköping och vet inte ifall jag vill lämna folket & staden så snart igen. Samtidigt är det precis vad jag tror vore bäst - plugga på annan ort. Lär väl veta vad jag vill den dagen jag ser ett antagningsresultat. Häj
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0