when the rain begins to fall

Fyfan vilket skitväder att vakna upp till. Grått & fult ute. 

Johan och jag trotsade regnet igår och gick till Dane runt 20-tiden för lite kröök. Sanna stannade hemma, men Anton, Oscar & Kubbs knackade på efter nån timme, så det blev jag o grabbarna. Efter lite quizkamp och konstiga utfrågningslekar gick vi vidare till krogen runt 01.00. Hade en riktigt kul kväll. Nu återstår huvudvärken som det vore bra att bli av med snabbt som fän. Ska dansa kl.17 idag! WOH.
Häj

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0