valley

Dålig uppdateringen, jag har inte riktigt hunnit.

Klivit upp vid 6.30 nu senaste dagarna så kändes underbart att få vakna vid 9.00 idag. Otroligt fäjnt väder igår men idag är det sjääälvklart grått & regnigt ute. Jag hade tänkt att inviga årets första löprunda i spåret innan frukost, men den ambitionen dog direkt. Ingen sol, inget spring.
Är annars helt ledig idag, så senare ska jag till stan och dricka kaffe med Irina (my russian) och efteråt blir det bio med Beatrice. Ska antingen se 'Jakten' eller 'Mama'. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0