tisdag

6 dagar sjuk .. . Jag vet inte. Jag kanske borde kila iväg till vårdcentralen? Missar Mys födelsedagsfirande idag.. . Missat en jvla massa senaste dagarna. Finns så sjukt mycket o skriva om här när man e sjuk.. . eller?
 
Aja, på fredag är det bäst jag är frisk. Jag vägrar resa upp till Östersund och må såhär.. Btw. Var jag TVUNGEN att boka högskoleprovet DÄR UPPE? Jo, för att jag trodde jag skulle få skriva det på universitetet, där jag borde ha något av ett lokalsinne nu. Men icke! Får givetsvis mail om att få skriva det ute i någon jvla förort utan adress eller whatsoever. Det står vilken buss jag ska ta och min provsal. Men vart fan går jag av till exempel? Vart vandrar jag när jag klivit av? 
Tack för att ni gör det komplicerat. Häj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0