tåghelvete

Är på så dåligt humör! Fyfan för den här söndagen och den sabla tågresan hem hit. Varför hamnar alltid jag vid barnen?! Mellan Östersund och Stockholm (alltså 5 1/2 timme) satt jag med ett barn som hoppade på bordet, klev på sin pappa, petade på mig och rev ner ryggsäckar i huvudet på fölk ifrån bagagehyllan. Blev det någon sömn tror ni? Nae, det blev det inte! Därför hänger jag ut ungen här - bildbevis. 
Okej, mitt temperament är skyhögt idag, men ungen var tamejfän riktigt irriterande. BAAAAH! 
 
Nu hoppas jag verkligen jag blir gladare när jag åker till stan och träffar Jacob! 
Btw, jag står helt bakom de caféägare som sätter upp skyltarna "barnförbjudet" på sina fik.
/Grumpy
 


Kommentarer
Cina

Tummen upp för dig, Sophie.. ;-) ♡

2013-04-08 @ 15:31:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0