I've got your name written here

Men guuud, jag kan inte röra mig. Skaplig träningsvärk efter gårdagens dansklass. Ninos körde lyrical jazz med oss och började med sjuk uppvärmning som sved i varenda muskel. Men det var så jäkla roligt. Fick göra tenduövningar (tjäna, vad länge sen jag gjorde dom!), piképiruetter & sen världens härligaste danskombination till en av Adeles låtar. Tack för en härlig dansklass & massiv träningsvärk, Ninos! 

Idag (söndag) är det iaf soligare ute, så humöret stiger. Passar bra att gå omkring och spela Dropkicks "Rose Tattoo" på högsta volym! Hääj.

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0