Mormor

Tjääna. Det har inte funnits så mycket att skriva om, därför rullar inläggen på i taskig fart. Har jobbat tre dagar i rad nu & gör det imorgon också innan det blir det ledigt. Blir kaanske en ledig helg, så då blir det förmodligen lite roligare grejer att göra/ skriva om här. 
 
Igår kikade jag lägenheter via Stångåstaden och hittade en lägenhet som jag ville köra en "street view" på eftersom man blir nyfiken på att se området. Då jag kikade runt på GoogleMaps hittade jag detta.... Mormor?! BUUUSTED
Haha. Det känns som man ofta stöter på henne på stan o vart man än är, så det var bara fööör klockrent att hon hamnat där. Häj

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0