leverans

Behövde verkligen en sommarklänning så jag beställde den här klänningen från Chicy.se - svart, kort fram, lång bak och band i midjan.

Klänningen är ostruken och jag är osminkad, vaaackert. Men jag tror jag behåller klänningen, behöver bara hitta ett nytt band att sätta i midjan. Btw, sätter jag igång med träningen nu igen. Inte rört mig på typ 2 veckor eftersom jag varit sjuk, men nu är det dags att börja slita igen. Perfekt med lite dansklass på lördag också, då lär musklerna sviida. Lyrical jazz
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0