jagten

Jakten (originaltitel: Jagten) är en dansk film med Mads Mikkelsen i huvudrollen. Jag såg den här filmen på bio ikväll där jag gick in med förväntan att den skulle vara rätt hyfsad men inget mer. Först och främst vill jag veta varför jag inte fått höra om den här filmen innan?! Det var länge sen en film satte sina spår såhär pass djupt, för jag ville bara skrika rakt ut under filmen för det var så hemsktMikkelsen är en fantastisk skådespelare vars tårar på film gör att det skär i hjärtat hos tittaren. Redan i början av filmen träffas du av en våg som består av frustration som sitter kvar under hela filmen tills du sitter och tjuter. Fy..fan...vilket mästerverk. 5/5, helt klart. 
 
Träffade min fina ryss idag också


Klara, färdiga, GRÅT





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0