ho hey

Det blev inget besök till Stockholm igår. Fick hoppa in på jobbet mellan 17-21.00 och det slutade med att jag jobbade till 01.00. Hade tänkt att ta 22-tåget till huvudstaden men icke, så får skjuta upp den resan en smula (förhoppningsvis kan jag åka imorgon). 
 
Idag är jag jättetrött men gick upp 9.30 för att inte sova bort hela dagen. Äter frukost med nyhetsmorgon i bakgrunden just nu, o ler åt att solen är framme. Perfekt för en ledig dag då jag ska träffa Sanna, ta en caffe latte på stan och bara ösa senaste nytt på varandra eftersom vi inte setts på 2 veckor (vilket känns som 2 månader). Det blir eventuellt bowling med grabbsen senare - OM jag orkar. Mina ögonlock har aldrig verkat tyngre, haha.

Nu ska jag lyssna på Alex & Sigges senare podcast. 48 minuter REN underhållning. Hääj



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0