clash

Det är torsdag men känns som fredag och det har varit finväder HELA dagen. Nu har ju inte jag fått njuta av det eftersom jag varit inomhus och jobbat, men det var iof kul så jag är inte bitter. Efter jobbet åkte jag förbi Lisa & Joachim en stund innan jag for vidare hemåt.

Nu är klockan 19.30 och jag ska slänga på ett avsnitt av Dexter (som fröken Stenmark uppe i Östersund fått mig att glo på) för det är spännande som FÄN! Till helgen blir det ev Sthlm, fre - lördag. Sen får jag träffa Sanna på lördagskvällen. WÄJ!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0