auf wiedersehen, östersund

Snart är helgen i Östersund över. Högskoleprov på dagen, som jag inte har den blekaste aning om hur det gick, och kvällen har spenderats tillsammans med Sanna, Tilda, Sofia & Robin. Vi vandrade till ICA, köpte nötter och hade filmkväll. Cyklade hem i kylan och mina händer höll på att förfrysa. Fan, Östersund, vad det är kallt här!

Nu känns det som att jag egentligen borde fortsätta med städ & packning, men klockan är 00.10 so it ain't gonna happen. Får kliva upp runt 5.00 imorgon bitti, städa upp det sista och sen går tåget till Linköping kl.7.50. Fanns inga flyg men som tur var gick SJ Snabbtåg. Åker 7.50 och är framme kl.16.00.. . Snabbtåg var det ja... Nästa gång i Östersund är det besiktning av lägenhet och sen tack'o'häj, vilket känns mindre kul. Hoppas riktigt hårt på att komma in här i höst igen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophiealicee.blogg.se

Sophie - tjugoett år gammal med en tioårig dansbakgrund. Senaste halvåret pluggade jag vid Mittuniversitetet, Östersund. Drömmen om att bli socionom tog över och nu är det vad jag siktar mot. Tanken är att göra det här till en "filmblogg" men det kommer inte lyckas. Häj

RSS 2.0